Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5932 Rens 24-10-02?14:33 Main Forum 1382 16

Topicpost
Gepost door: Rens Gepost op: 24-10-02?14:33
Jippie ik heb me puch verkocht voor 170 euro eindelijk van dat ding af die plaats in stond te nemen ik had die puch gekregen van me buurman en heb er zelf nieuwe tandwielen en spruitstuk opgezet en nieuwe remschoentjes.

maar die puch deed het dus prima en heb ik gister verkocht nu is m`n moeder gister opgebeld dat die puch het niet meer deed , ik was gelukkig niet thuis

maarre ik denk dus dat ZE ERAAN HEBBEN GEZETEN.
dan bedoel ik dus dat het benzine kraantje het maar doet in 1 stand en als je aan de choke zit start ie niet meer om dat het klepje dan naar beneden dondert en het dan moet gaan opvissen met dat choke pennetje totdat ie weer om hoog staat, ik had dit allemala niet verteld omdat ze een uur te laat aankwamen om um te bekjken en ik moest toen weg omdat ik een afspraak had in een andere stad.

maaaar toen ik um verkocht en ze er op reden deed ie het dus prima totdat ze ERAAN GINGEN ZITTEN.

Nu wil ik dus jullie advies voor als die meneer terug komt of gaat bellen wat ik dan moet zeggen, geld teruggeven en die pcuh terug nemen is GEEN OPTIE want ik wil dat ding nooit meer zien.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved