Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5925 | Martijn | 24-10-02?00:18 | Technical Forum | 974 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Martijn | Gepost op: 24-10-02?00:18 |
nou...de laatste tijd tikte mn brommer dus..maar ik dacht dus dat dat kwam door de zuigerpen..die los zat in de zuiger de zuiger was nl beetje uitgelubberd :S nou...aangezien mn neie zuiger nog niet binnen was had ik de ouwe zuiger er maar weer in gezet...pen vastgezet met loctite... en ipv 2 voetpakkingen 1 voetpakking.... maar nou startte ik em dus laatst weer..en nou tikte ie echt hyperhard...dus ik :n.... dus...ik weer cil eraf...zuigerpen opnieuw vastgezet en ipv die ene weer 2 nieuwe voetpakkingen ertussen... ik cil er weer op....beetje kicken..deed et perfect...draai bougie erin...weer keihard tikken....met compressie tikte ie dus superhard... ik kickstarter bekeken..alles... nou na een tijdje wilde ik dus maar mn ontsteking verstellen...toen bleek dat mn vliegwielmoer los zat :S dat was dus de oorzaak... nou..toen reed ie weer..kleine tik zoals altijd..dus daar maakte ik me niet druk over... vanavond wezen toeren.....kreeg ik dat klereding niet boven de 80 uit :( terwijl ik met powerfilter gewoon 95 reed ...en daar zat ik binnen de 600 meter ofzo op... dus ...theorien: de 2 voetpakkingen hebben de uitlaatpoort enzo té hoog gebracht...er zit 1mm cilwand tussen de uitlaatpoort en de zuiger in ODP...dus dat is het misschien... de ontsteking staat te laat (ipv uitgeveild op zn vroegst naar origineel op zn vroegst) de sproeier is opeens weer te groot (sproeier is afgesteld op powerfilter...maar met ori filter reed ie ook eerst best goed...dus ik heb met deze setup wel harder gereden...maar nou wil ie dus niet meer ...) dus aan de setup zal het niet liggen... wat ik wil doen is: mn ontsteking weer eerder zetten...kijken of het uitmaakt...zo niet zet ik em weer terug zoals nu... daarna voetpakking er weer onder vandaan halen...kijken of het scheelt...zo niet combineren met veranderen van ontsteking..... dan nog mn powerfilter erop douwe..en kijken wat ie dan doet... volges mij zou ie et dan weer mooi moeten doen...het rare is dus dat ie eerst helemaal voorbij et rooie trok..dus 12 k draaide...en nu wil ie niet meer verder dan de 10k... dus hij maakt 2k minder toeren....en mn powerband is veul minder duidelijk... wie weet waarom ie minder toeren maakt max...en de powerband minder duidelijk is....???? toen ik ipv 1 voetpakking er 2 had gedaan werd de powerband minder duidelijk... maja..iemand nog wat aan te merken op mn theorieen...en nog een goei oplossing.?? oorzaakk??? verder nog..was net met 3 andere maten anat toeren..int donker..rijen we langs benzine pomp....staat er gvd motorjood...dus niemand zag iets ..behalve 1 skoeter maat...hij zegt tegen mij: volg me... nou..ik hem volgen..andere 2 namen normale weg..komen we bij maat thuis..vertelt ie dat er copper stond...dan pas...en ik maar flink toeren maken...:(...maja..was gewoon mazzel..want hij zag ons en wilde achter ons aan komen (ohhhhh maar hij moest eerst betalen!!) |