Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
59225 sjigoow 22-10-2009 1:55 Technical Forum 8119 12

Topicpost
Gepost door: sjigoow Gepost op: 22-10-2009 1:55
Hallo,

Ik heb eergisteren een spartamet gekregen:
Eerst bleef de bougie droog, dus heb ik de carb. doorgespoten. Oude bezine vervangen en er een nieuwe bougie in gedaan. Na het tanken natuurlijk direct proberen te starten, en jawel! Ongeveer 35 km. gereden in totaal vandaag(21-okt), heerlijk getufd met het rustige spartamet geluid onder me. Toen ik hem uitzette kreeg ik hem helaas niet meer aan (hij is ondertussen wel een paar keer uit geweest, maar toen startte hij soepel). Dus in een wanhopige poging de carburateur weer een antal keer doorgespoten, niks. En er kwam nog een complicatie bij, bij het openen van de benzinekraan liep er direct benzine uit de luchtinlaat, dus maakte ik weer de carb. open, en heb wat geklooit met de vlotter. En het probleem was opgelost! Dus probeerde ik het apparaat weer aan te trekken. Na 15 keeer gaf ik de moed op. Ik haalde de bougie eruit, hartstikke nat, cilinder uitgespoten(verzopen waarschijnlijk), bougie drooggemaakt en weer gemonteerd. Na een aantal keer trekken gebeurde het weer, benzine uit de inlaat...
Proces herhaalt, helaas zonder succes. Er blijft benzine uit de inlaat stromen(wat een verspilling eigenlijk). Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Hij blijft dus constans goed tot ik weer probeer aan te trekken, en hij verzuipt als de ziekte, ik probeer te starten in de 1 en in de choke.

Groet, Gijs Bruggeman

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved