Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59201 | w0ut3r | 20-10-2009 17:49 | Main Forum | 2708 | 29 |
Topicpost | |
Gepost door: w0ut3r | Gepost op: 20-10-2009 17:49 |
Ik wil een tzr gaan kopen, maar nou zit ik er tussen 2 te twijfelen. http://link.marktplaats.nl/287421827 (TZR A) http://link.marktplaats.nl/284810425 (TZR B) TZR A: - 21 mm caburateur - 80cc Gilardoni cilinder - Yasuni R2 uitlaat Het bouwjaar is 2005 en de km-stand is 13k. Spanningsregelaar moet vervangen worden. Kan hem voor 1250 overnemen TZR B: - Malossi MHR TEAM 80cc - dellorto 21mm - malossi 21mm - Twin Air powerfilter - Yasuni R3 - kopp. platen: MRD carbon - Ontsteking: HPI + lichtspoel Het bouwjaar is (eind) 2003 en km-stand is 31500. Kan hem voor 1650 overnemen. Nu zit ik dus heel erg te twijfelen, want de setup van TZR B spreekt me veel meer aan, alleen het bouwjaar en de km-stand niet zo (wel is het blok pas gereviseerd). En hij is 400euro duurder als TZR A. Bij TZR A vind ik de km-stand en het bouwjaar wel best, maar ik vind die setup dus een stuk minder boeiend als bij TZR B. Is een km-stand van 31500 en een bouwjaar van 2003 af te raden? Welke zouden jullie kiezen? b.v.d.! |