Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59151 | swieber | 16-10-2009 23:32 | Begin Forum | 3019 | 29 |
Topicpost | |
Gepost door: swieber | Gepost op: 16-10-2009 23:32 |
Hallo iedereen, ik heb een nieuwe setup en ik ben deze hele dag bezig geweest met sproeiertjes uitproberen op me tzr. mijn nieuwe setup is: 70 cc prorace 24 mm vlakschuif mikuni twinair luchtfilter metrakit rk (50 cc pijp) ik krijg hem maar niet lekker aan het lopen, ik kan hem starten het makkelijkst met choke, geen gas. dan loopt hij heeeel laag stationair, wanneer ik dan een beetje gas geeft valt ie met een paar plofjes die uit de uitlaat komen weg. de sproeiers die ik al geprobeerd heb: 85, 90, 95, 100, 110, 150, 180 en ene amal 95 sproeier die de grootte heeft van een mikuni 220 sproeier ![]() nou heb ik er wel 1 keer "succesvol" (dus boven de 3000 toeren) mee kunnen rijden dit was zonder luchtfilter met die rare amal 95 sproeier ook dit liep niet geweldig maar de uitlaat plofte tenminste niet en hij klom wat beter in toeren met volgas. nou heb ik vanavond maar weer hetzelfde gedaan 95 zonder luchtfilter, nu deed hij het ineens niet, weer het zelfde verhaaltje van hooguit 3000 toeren ploffen uit de uitlaat etc. kijken naar me bougie heeft ook niet veel zin omdat ik niet een stukje met half ( laat staan vol) gas kan rijden. ik kan weinig uit de kleur afleiden die ook weinig veranderd. kan iemand mij hier vertellen wat ik nu fout doe? Dit bericht is gewijzigd door swieber op 16-10-2009 om 23:32 uur. |