Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5912 jhillen 23-10-02?13:15 Main Forum 3168 47

Topicpost
Gepost door: jhillen Gepost op: 23-10-02?13:15
Nou ik ben dus vandaag ff begonnen met het rijdend maken van me nsr. Ik heb pas gelden een 4plaats koppeling gekocht helemaal compleet voor 5 euro en die ging ik er ff inzetten...

Ook heb ik meteen het oliepompje afgesloten. Ik ga namelijk een nieuwe 50cc inrijden en dan wil ik niet dat dat pompje gaat stotteren ofzow want dan kan hij vastlopen...

Ik ben helemaal klaar, moet alleen nog ff een nieuwe pakking halen en dan gaat het blokje weer dicht !

En dan ga ik vanmiddag weer ff verder met wat kleine dingetjes en ik verwacht dat mijn nsr het deze week wel weer zal gaan doen en dan ga ik beginnen met inrijden !

En als ik daar mee klaar ben gooi ik mijn 70cc Malossi eronder owh ja, ik vergeet wat, ik moet ook nog al die kappen passend gaan maken en dan gaan spuiten enzo... ofterwijl, ik heb nog een heleboel te doen en waarschijnlijk ben ik nooit klaar met mijn nsr, er is altijd wel weer iets te bedenken wat ik graag wil doen !

maar het schiet dus al aardig op en als hij rijd zal ik wel ff een filmpje maken en op het forum zetten

hier de foto's









mzzl's, als jullie ooit vragen hebben over het motorblokkie dan kun je me dat altijd vragen via me mail:

macho_jur@hotmail.com

p.s. ik heb ook MSN mzzl's !

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved