Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
58975 Drumsan 5-10-2009 21:26 Main Forum 8124 88

Topicpost
Gepost door: Drumsan Gepost op: 5-10-2009 21:26
Hey, ik wil meedoen aan de SOBW.
Ik wil graag racen, en ik word met een vriend samen steeds handiger met brommers en vinden het leuk om aan brommers te sleutelen. Ikzelf had een schade Aprilia RS50 '99-'05 in gedachten, of een motorhispania rx. Voor een AM6 blok zijn er nl veel onderdelen te koop. We dachten aan een opknapper dus waarbij we het hele blok onder handen nemen, frame/achtervork opknappen, verlichting eraf etc. Voor de sportklasse water, uiteraard

Ik heb wel een paar vragen (misschien zijn er mensen die ervaring hebben/zelf meerijden?);

- Hoe kun je een carburateur beperken tot 12mm (ivm reglement)
- Wat heb je nodig om het blok heel te houden na een goede krukas, koppelingsplaten en krukaslagers?
- Hoe het blok verder op te voeren behalve uitlaat en hpi/binnenrotor ontsteking (is hpi eigenlijk verstandig?)?
- Word er aan sponsoring gedaan bij rijders? Dus zijn bedrijven bereid om te sponsoren?

En verder is alle info welkom en misschien kunnen mensen vertellen wat het eventueel ongeveer gaat kosten per seizoen (kleding, onderhoud, tuning parts) en komen jullie rond van (eventuele) sponsoring?

Dit bericht is gewijzigd door Drumsan op 5-10-2009 om 21:27 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved