Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58950 | wassie | 4-10-2009 19:06 | Main Forum | 2191 | 34 |
Topicpost | |
Gepost door: wassie | Gepost op: 4-10-2009 19:06 |
hej mense ik had een vraag, ik heb een suzuki tsx,70cc eurokit en een 20 millimeter mikuni. toen ik hem kocht deed hij het maar een heel klein beetje dus ik en mijn vader gingen hem uit elkaar halen. -nieuwe pakkingen -nieuwe bougie,oude was een korte hittegraad 4(de lomperds) -membraampje vervangen(was omgebogen) -blok goed schoongemaakt(zat zand in door de slechte filter) -carburateur ook weer helemaal in orde gemaakt. ik wij zetten hem weer in elkaar en natuurlijk nog steeds niet goed. hij liep al stukke beter maar nog steeds zeer schokkerig 40. na veel gekloot hebben we besloten hem helemaal uit elkaar te halen en hem helemaal te reviseren. wat we toen hebben gedaan: -nieuwe lagers -nieuwe keerringen -nieuwe zuiger+zuigerveren -nieuwe bobine -nieuwe ontstekingsspoel -verschillende sproeiers geprobeerd de krukas was nog helemaal goed dus ja dan verwacht je dat hij het daarna wel goed doet he. weer gestart hij deed het weer een stukje beter maar het was nog steeds niks eigenlijk. in zn vrij klinkt hij helemaal goed en als je in zn 1 rijd trekt hij goed weg. maar als je de gashendel te ver achterover doet dan neemt hij weer terug,krijgt dus op een manier te weinig benzine lijkt het maar het ligt zkr niet aan de sproeier. een heel verhaal dus. wie heeft een goede sugestie voor ons want we weten het echt niet meer. |