Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5890 Ronald 21-10-02?23:51 Main Forum 955 13

Topicpost
Gepost door: Ronald Gepost op: 21-10-02?23:51
Ben vandaag weer naar de sloop geweest, samen met ralf, eerst nog effe langs vhs geweest, effe gevragen of ik een carterinlaat op da blok van mij kon maken. Hij zei dat da bijna geen nut had, dus dat laat ik ook maar vallen, verder nog effe een twin-air filter gekocht en wat olie daarvoor. toen naar de sloop toe, zijn we super lang aant zoeken geweest, had ik weer wat gevonden, lag het een half uur later weer in het rek trug omdat ik er eigenlijk toch niet echt iets mee kon
Dus ik had eindelijk alles zo'n bietje bij elkaar, 2 radiateurs, achterbrug, flens voor mijn 80 uitlaat en nog wat klein spul. Heeft ralf in een keer een binnenrotor gevonden in een kast
Dus ik gevragen hoe duur hij was, zaten paar kleine hapjes onderuit het vliegwiel, dus ik zo gezegd vna dan raakt ie misschhien wel uit balans (zal wel meevallen dnek ik). Nou, neem hem voor 20 euro maar mee, was van een cr 125 zei hij.
ikke helemaal blij. zit alleen geen bobine en cdi bij, kan ik dit gewoon overzetten van mijn ori 80 ontsteking? of honda ofzow?

die rotjong daar trouwens, eerst was mijn tas al op de grond geflikkerd, met carters erin en nieuwe 100cc polini :p :p
had ik da weer opgeraapt, komen die gasjes kijken, ohh wat zit daarin.
pakt 1tje die cil eruit, allemaal ronddraaien met da ding van ohhh wasda mooi, ik d8 echt zo van laat niet vallen jongen want dan ben je de lul, duwt ie die zuiger eruit, ik d8 echt van gvd laat da ding met rust kreeg ik die zuiger er weer kei moeilijk in, want da zit allemaal kei strak, en ik had zand aan mijn vingers en kei goor, ik hoorde het als scharen binnen in die cil :n :a :p
maar gelukkig zaten er geen krassen ofzow in.
maar toch een geslaagd dagje geweest, net effe mijn carters wat uitgedremeld zodat mijn polini wat beter past. morgen ga ik weer verder (ondertussen al weer vandaag na da hele verhaal )

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved