Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58868 | Joop_Karel_Spank | 29-9-2009 8:01 | Technical Forum | 1497 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: Joop_Karel_Spank | Gepost op: 29-9-2009 8:01 |
ik heb vorige week van marktplaats een achterwiel voor mn brommer opgehaald(als reserve) deze zal nog wel een beetje opgeknapt moetten worden. zo zit er een afstandsbus aan de tandwielzijde die eraf zal moetten omdat hij anders te breed is. en de spaken kunnen wel eens gespannen worden. verder past mn standaard as niet in de wielen(as is de klein) wat is daar nou de beste oplossing voor? nieuwe as kopen? maar past deze dan wel in mn achterbrug? verder waar kan ik spaken spanners halen? op google en marktplaats vind ik dopjes voor fietsspaken maar deze zijn kleiner. op easyparts en consorten heb ik ook weinig kunnen vinden :P hebben jullie verder nog tips? over hoe ik bijvoorbeeld die afstandsbus eruit krijg :P ben nu bezig met kruipolie maar wil nog niet echt baten :P anders wordt t uitboren denk ik.. edit: de lagers die erin zitten zijn 6202NSE zegt dat ook iets over de asmaat die erin moet? zou ik eventueel de lagers kunnen vervangen voor lagers met een kleiner gat? en hoe zit dit dan met de lagerafstandsbus? Dit bericht is gewijzigd door Joop_Karel_Spank op 29-9-2009 om 8:03 uur. |