Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58799 | k--k | 25-9-2009 12:27 | Main Forum | 6960 | 44 |
Topicpost | |
Gepost door: k--k | Gepost op: 25-9-2009 12:27 |
Hallo, Aangezien ik vanmorgen een klein ongeluk heb gemaakt met een fietser post ik hier een nieuw topic. Het is btw de schuld van de fietser. ik zal het even uitleggen. Alle fietser gaan door het bos, ik ook met de brommer. nu is er een fietspas aangelegd en een pad voor auto's. Nu fietsen de meeste fietser in een grote groep op dat fietspad. alleen waren er twee kneusjes die dat niet deden. ze zagen mij al aangekomen, ik ging al iets rustiger rijden. Ze gingen eerst naar links dus dacht ik er gewoon langs te kunnen totdat die kerel opeens naar rechts ga en ik bij hem de fietstassen injaag. Ik val, de brommer blijft in het gas hangen. Schade bekeken; achterlichtje eraf en tankkap linkskapot. Verder duurde het lang om hem weer te starten wat normaal 1x kicken is. Eenmaal gestart maakt hij een kabaal (wat dicht bij het blok vandaan komt) en trekt hij veel minder goed op. Er kwam al wat rook uit de cilinder bij de ingang van de uitlaat in de cilinder. nu is het erger. Ik heb hem zonet weer even gestart, dat hij in 1x, wel veel kabaal. Wat kan het zijn? En kan ik dit nog vergoed krijgen? Fietspad ligt links en pad voor auto's rechts. dus ga ik ze rechts voorbij. Groeten kees Dit bericht is gewijzigd door k--k op 25-9-2009 om 12:28 uur. Dit bericht is gewijzigd door k--k op 25-9-2009 om 12:29 uur. |