Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58602 | 2SLOW4ME | 12-9-2009 23:52 | Main Forum | 3267 | 30 |
Topicpost | |
Gepost door: 2SLOW4ME | Gepost op: 12-9-2009 23:52 |
Hee, ik had ff een vraagje met betrekking tot het uitshimmand van de carterspeling en bij het gebruikt van een motorvoorband als achterband. Allereerst maar eens die carter speling. Ik hoorde van de vader van een vriend van me dat je de ruimte die tussen je krukas en je carter zit normaal gesproken met revisie hoort optevullen.. Nu is mijn vraag, hoe meet ik dat op? en hoe is dan de goede manier van monteren? eerst de lagers in het carter, krukas er in en met een of ander stuk gereedschap (mn digi schuifmaat zal wel te kort en lomp zijn) die speling aan biede kanten meten, bij elkaar op stellen, door 2 delen en aan iedere kant een shim dr tussen? en hoe zit dat bij de versnellingsbak? hoe kan ik er achter komen hoe ik dat moet uitshimmen? ten tweede.. Ik heb laatst voor mijn GPR een 130/70-16 achterbandje gekocht, mooi in de aanbieding van 200 > 130. band = Dunlop sportmax qualifier II. Maar nu heb ik laatst een discussie gezien over dat je een voorband van een motor andersom moet monteren als je hem als achterband gaat gebruiken. hoe zit dat? Luziano / 2SLOW4ME . |