Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58575 | Banaan | 11-9-2009 22:05 | Technical Forum | 1588 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: Banaan | Gepost op: 11-9-2009 22:05 |
Mon problemo: De achterrem van mn MX blijft hangen, een km of 50 geleden bleef de achterrem van mn MX ineens telkens erger hangen, eerdat ik thuis was(nog 40km was dat), waren mn remblokjes versleten, thuis andere remblokjes (had ik nog liggen van een andere brom) dr op, en weer gaan rijden, toen na een paar km ff aan mn achterwiel gevoeld, en bleek dat ook met deze blokjes mn rem weer bleef hangen, wel een stuk minder erg, maar wel zo dat mn wiel er goed door afgeremd werd. Dus ik mn klauw uit elkaar gehaald, alles goed schoongemaakt, de zuigers met wiellagervet ingesmeerd en weer terug gezet, en weer geprobeerd. Helaas, rem bleef nog steeds hangen. Toen mn klauw weer uit elkaar gehaald, alles goed schoongemaakt, en nu de zuigers met kopervet ingesmeerd en weer teruggezet, en nog blijven de zuigers hangen. Toen dat 'stangetje' waar mee je remblokken in je klauw hangen even een schuurpapiertje langs gehaald, zodat deze goed glad was, maar nog steeds blijft mn rem hangen. Edit: t is trouwens niet zo dat na 1x eventjes remmen de boel gelijk blijft hangen. Wat nu te doen?! -NIEUWE remblokjes halen? -NIEUWE remolie halen? (deze kwam uit oude verpakking) -Remklauw reviseren? -? -? Bedankt alvast voor de medewerking Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 11-9-2009 om 22:41 uur. |