Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5854 NSR Repsol 19-10-02?20:34 Main Forum 880 12

Topicpost
Gepost door: NSR Repsol Gepost op: 19-10-02?20:34
Hoi ik ben Jan Petersen kom hier al son 3 maand, maja nooit zin om me te registreren maar zit nu met een mooi verhaal en een (misschien) probleem, naja zal het verhaal eerst maar ff vertellen

Ik reed dus vanmiddag door de stad met mn NSR (80cc org, top rond de 120(krappe 130@teller)) ik ree gewoon 60 met het verkeer mee, opeens komt er een motor juut naast me rijden en wenkt me mee te rijden naar de parkeerplaats aan de linker kant van de weg, ik kneep hem al van wat moet ik doen wat moet ik doen...... dus ik knik en hij doet zn knippers uit en slaat links af, ik moest wegrijden dus trok het gas vol open blaasde langs een auto voor me, had zon 400M tot de rontonde en dan was ik buiten de stad, ik rij om de rontonde heen vol gas rechtdoor richting industrie terijn, kijk opgejaagt achterom en zie motorjuut al snel op me inkomen rijden, kijk weer voor me zie ik een juten wagen uit een aangelegen weg komen, dit was mn geluk want ik kon er nog voor langs en toen kwam die juten auto ook achter me aan en die zat echt op mn achterwiel, die motor juut kon niet langs de wouten wagen omdat er veel tegemoet koment verkeer was, maargoed ik kwam weer op een rontonde aanrijden en die was kompleet begroeit met bosjes dus ik knal die rontonde om en gelukkig kwam er een vrachtauto uit de eerste afslag de rontonde oprijden zodat de wouten auto moest stoppen en toen ben ik half om de rontonde heen gedraait en kreeg ik het id om maar op de rontonde in de bosjes te verstoppen ben dus de rontonde opgereden en toen ik bijna in de struiken stond kwam de jute bak+motor de rontonde alweer omrijden, ik had de mazzel dat ik het industrie terijn voor me had(ik denk dat zij dachten dat ik daarheen gereden was) en hun gingen dus ook die kant op heb nog 25MIN op de rontonde gestaan en ben toen weggereden geen juut tegen gekomen op de terug weg naar huis

maar nu mn vraag, in die jute bak zaten 2 juten en ze zaten echt dicht achter me, waarscheinlijk heeft die bijrijder met een kop koffie in zn hand mn kenteken genoteerd, KRIJG IK HIER NU NOG GEZEIK MEE? en wat moet ik doen? org blokkie erweer op frotten en maar met de bus naar school?
iemand dit al eerder meegemaakt?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved