Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58501 | Niek27 | 6-9-2009 21:09 | Technical Forum | 2317 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: Niek27 | Gepost op: 6-9-2009 21:09 |
Hallo, Ik heb vanmiddag een snellere uitlaat op m'n tsx gezet. Het gaat om een proma uitlaatbocht met een gianelli demper. Voordat ik deze erop heb gezet liep hij 50km/u en trok slecht op. Ik dacht dit te verhelpen met deze uitlaat. Als eerste heb ik de uitlaat helemaal vervangen, en de brommer gestart. Hij trok toen heel slecht op. Ik heb grotere sproeiers geprobeerd (tot 94) tot kleinere (82). Dit maakte weinig tot geen verschil. In de eerste, tweede en derde versnelling trekt hij redelijk snel op, maar in de vierde en vijfde versnelling zakt hij in. In de vierde versnelling maakt hij nog redelijk toeren, dan schakel ik door, en zakt hij terug in de vijfde waardoor ik terug moet schakelen. Mijn setup is: 50cc origineel, 16mm mikuni carburateur met verschillende maten sproeiers (82 - 94 geprobeerd), proma bocht met gianelli demper, origineel luchtfiler (met 3 gaten erin geboord, gaten dichtmaken = nog slechter lopen), ontsteking staat op originele tijd, twv 12-52. Waar kan mijn probleem aan liggen? Mvg Niek |