Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5847 | jhillen | 19-10-02?12:48 | Uiterlijk Forum | 2827 | 35 |
Topicpost | |
Gepost door: jhillen | Gepost op: 19-10-02?12:48 |
Zoals jullie weten ben ik bezig met het weer opknappen van me nsr na dat vervelende ongeluk waarbij ik 2 middenvoetsbeentjes brak :( Nou stond ik laatst bij de brommerboer en die vertelde mij (die kerel) dat hij zelf ook een nsr had, en toen raakten we in gesprek... en hij vertelde dat hij nog allemaal dingen had liggen die bedoeld waren voor zijn nsr maar waarmee hij nix meer deed... Daar in die winkel hing ook zo'n race zitje (weet je wel, zo'n zitje als van een RS ofzow... daar lijken die dingen heel erg op) En ik zo van ja dat zie je altijd bij die race NSR's... en hij van: ja ik heb nog zo'n hele race kappen set liggen hier (in de winkel dus) Die had hij een keer bestelt voor ze eigen nsr maar het was er nooit meer van gekomen... 350 euro voor de hele kuip en ruitje (dus ook onderkuip) En ik was helemaal enthousiast. En die kerel zei dat hij thuis ook nog zo'n zitje had liggen maar die was al helemaal op maat gemaakt enzo (dus dan hoefde ik dat niet meer te doen) en dat zitje in de winkel (nog helemaal niet op maat een ongespoten) kost me dan 160 euro, en dat zitje van hem maar 75 terwijl die al helemaal op maat is en al; gespoten is (niet in de goede kleuren maarja) Dus ik ben bij hem wezen kijken en heb dat zitje gekocht, ook kreeg ik er gratis Clip-ons bij nog helemaal nieuw en nooit gebruikt ! en ook nog een uitgevijld ori spruitstuk en ori 13 mm Keihin carburateur en ook nog een 20 Mikuni ofzow... dat dus allemaal voor de prijs van 75 euro ik ben dus weer heelmaal blij ! En ik ga vandaag nog iets vetters doen: namelijk, ik ga die kappenset kopen ! dus die hele kuip met onderkuip en ruitje ! nog niet op maat zijn ze en nog niet gespoten... maar die kappen zijn egt voor in de racerij en ze zijn afkomstig van een Honda RS 125/250... Hier een paar plaatjes van de kappenset als ze op een brommer/motor zitten: (ps, de kappen op de foto's ga ik dus kopen en op me nsr zetten !!) Al deze motoren/brommers hebben dezelfe kappen, en die ga ik dus kopen en uiteindelijk op me nsr zetten !! lijkt me egt zoooo vet ! Ik heb het nog nooit gezien op een nsr alleen op van die circuit dingetjes, en dat staat zeker vet... en met die clip ons erbij ! wow, dat wordt egt vet... maja, als ik de kappen vandaag heb gehaald, zal ik wel ff wat foto's maken van de hele kappen set en het zitje en de clip ons etc. Die zet ik dan ook in deze topic, dus blijf deze topic in de gaten houden !!! Mzzl Jur. [This message is edited by jurriën Hillen on 19-10-02 13:07] |