Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
58282 ds-sm-apple 25-8-2009 14:11 Technical Forum 637 12

Topicpost
Gepost door: ds-sm-apple Gepost op: 25-8-2009 14:11
Ik heb een runner gekocht en ben deze gaan opknappen. Hij deed het niet meer doordat hij een vastloper heeft gehad. Ik heb het hele blok eronderuit gehaald en cilinder uit laten honen en een zuiger erbij gekocht, zo alles weer mooi in elkaar gezet maar nu wil hij niet meer starten. Hij vonkt echt stevig, dus daar kan het niet aan liggen. Gister was ik weer even aan de scooter bezig en bleef even die elektrische start inhouden, na een aantal minute begon hij een beetje te pruttele en deed hij het opeens. Ik kwam erachter dat k de uitlaat nog niet vast had geschroefd dus zette m uit. Daarna heb ik hem nog een keer gestart en weer na enkele minute die elektrische start door blijven te hou den startte hij weer. Vandaag wou ik mn uitlaat vast gaan zetten, dit gedaan maar nu wil hij weer niet starten, hoe kan dit in godsnaam?

Ik zie ook dat de bougie steeds weer droog is als ik hem eruit haal, hoe kan ik controleren of hij geen benzine krijgt? En kan dit het probleem zijn aangezien hij gister wel startte?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved