Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58222 | schaapjeroel | 22-8-2009 9:32 | Main Forum | 10412 | 56 |
Topicpost | |
Gepost door: schaapjeroel | Gepost op: 22-8-2009 9:32 |
hallo allemaal met dik 100 dagen wordt ik 16, nu heb ik gelezen dat je 3 maanden van te voren je bromfietscertificaat mag halen. ik heb thuis een brommobiel staan, hiermee wil ik graag gaan rijden. ik motorcross ook, dus als ik af en toe de trekker kan pakken met aanhanger zou ook gemakkelijk zijn ivm dat er achter een brommobiel geen aanhanger mag, of mag dat wel ? vraag 1: waar kan ik mijn certificaat halen? vraag 2: hoeveel gaat dat kosten? ik ben namelijk 3 januari jarig, niet echt gunstig volgens mij aangezien de kosten dan 390 euro worden ? vraag 3: welk certificaat moet ik hebben voor mijn brommobiel? is dat hetzelfde als mijn bromfietscertificaat? en hoeveel gaat dit extra kosten? vraag 4: welk certificaat moet ik hebben voor trekker? is dat hetzelfde als mijn bromfietscertificaat? en hoeveel gaat dit extra kosten? vraag 5: mag het inderdaad dat ik hem 3 maand van tevoren haal? houd dat in dat ik niet de 390 euro moet betalen? dat was het denk is wel, alvast hartstikke bedankt |