Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
58108 SebasOpWeg 13-8-2009 23:35 Begin Forum 624 10

Topicpost
Gepost door: SebasOpWeg Gepost op: 13-8-2009 23:35
Beste BF'ers

Ik ben mijn oude Yamaha DT50mx aan het opknappen. Hij liep eerst niet, maar heb hem aan de praat gekregen. Krijg hem aangekickt en hij blijft gewoon stationair lopen. Echter start ie alleen met choke aan. Nou dacht ik ten eerste: er zit een te kleine sproeier in. Ik heb verschillende andere sproeiers geprobeerd en ben gaan afstellen, maar hij blijft alleen maar met choke lopen. heb sproeiers 70 tm 180 geprobeerd (6kant Mikuni sproeiers). Ook gechekt op valse lucht, heb niks kunnen vinden.
Een ander probleem is dat wanneer ik gas geef hij een matige gasreactie heeft en uitvalt. Ook toen ik ging afstellen verandere dit niet. (sproeier 70 tm 180 geprobeerd en luchtschroef, gasnaald etc).
De brommer rijdt dus niet want als ik de koppeling laat opkomen en een beetje gas geeft valt hij al uit.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd. ik heb geprobeerd af te stellen en naar valse lucht gezocht maar was er niet. ontsteking goedgezet en die staat goed volgens mij. carburateur schoongemaakt, gasschuif en naald etc. lopen gewoon soepel. Benzineslang en benzinekraan schoongemaakt.
Bougie vonkt gewoon..
Maar ik krijg hem verder niet aan de praat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet niet meer wat te doen...

Setup:
50cc speedline (nog helemaal goed)
proma uitlaat
16mm Mikuni
Stage 6 filter (net nieuw)

Hoop dat jullie me kunnen helpen... ik weet het echt niet meer
Bedankt!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved