Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58091 | thunderbird | 12-8-2009 21:28 | Technical Forum | 1713 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: thunderbird | Gepost op: 12-8-2009 21:28 |
probleempje met m'n rm.. ik was laatst een middagje op de crossbaan; ging allemaal leuk en aardig. na ff gerust te hebben ging ik op een gegeven moment de baan weer in . na enkele rondes voelde ik dat er iets mis was, alsof in een keer de achter hevig aan het aanlopen was. De motor sloeg hierop dus gelijk af toen ik het gas los liet, maar startte wel weer vlot daarna. ik dacht aan een warmloper oid, dus thuis de cilinder eraf getrokken: niets aan te zien Het voelt net alsof hij wel toeren probeert te maken maar dat hij ergens zwaar word geremd.. Hij heeft het overigens ook in z'n vrij. cilinder/zuiger is het dus niet, daarom ging ik aan een lager denken ik heb nu de carterdeksel eraf liggen, evenals de koppeling. alles draait soepel.. ter informatie: enkele rij-uurtjes terug heb ik van 2 blokken 1 'goede' gemaakt. dat wil zeggen carters en krukas van het ene blok, inhoud en top-end van het andere blok. nieuwe lagers, keerringen en pakkingen geinstalleerd. Iemand die mijn verhaal herkent? |