Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5807 | -Zeroed in- | 14-10-02?12:26 | Main Forum | 1465 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: -Zeroed in- | Gepost op: 14-10-02?12:26 |
tgaat weer lekker, ik ben onderweg naar de kerk en rij richting de texaco (degene die naar nijkerk geweest zijn tijdens de BM weten dat misch. nog wel), zit een beetje op me km en toerenteller te letten omdat ik bezig was met warmrijden, reedt dus een km of 45-50 op 4/5000 toeren. opeens zie ik voor me een renault met een ouwe opa en oma erin, die de verkeerde baan van de weg opdraait zonder uit te kijken!!, hij reed dus gewoon mijn kant van de baan op. dat zag ik te laat, ik vol in de remmen en probeer nog uit te wijken naar rechts om hem niet helemaal van voren te rammen. ik zat dus in zijn zijkant, was ff versuft en sta daarna op, proberen ze weg te rijden de ouwe graftakken, ik spring voor die wagen en gebaar dat ze moeten stoppen, opa maakt me nog ff belachelijk door me na te doen. ik vraag aan die oma "waarom reden jullie me aan???" oma: "wij hebben u niet aangereden" ik stond dus helemaal gek van verbazing te kijken hoe ze wegreden, waren intussen wel al allemaal mensen naar buiten gelopen die me brommer overeind tilden, en 1 ervan had het kenteken genoteerd. opeens zie ik zon jonge gozer met een snelle bmw langsrijden wijzend naar die mensen zo van "ik ga er wel ff achteraan", geeft me een stoot gas en parkeerd zo z'n bmw voor die mensen, vollop toeteren enzo. vanaf daar heeft een kennis van me het gezien die langsreed, die had dus tegen opa gezegd dat ie om moest draaien omdat ie iemand had aangereden, opa had dus waarschijnlijk gezegd "ok ik keer om", maar nee hoor, hij gaat de rotonde om en peert em. ik liep terug naar me brommer om de schade te bekijken, gevolgen zijn: broek gescheurd, helm inwendig beschadigd, voetrem geblokkeerd door voetsteun, (WEER)diepe krassen in het voorspatbord, beschermingskapje van vorkpoot afgebroken, demper ingedeukt, remhandel weer verrot, rechterhandvat beschadigt, rechterzijkap gekrast, achterlicht naar de vaantjes, handschoenen verrot, jas gescheurd. ikzelf heb vrij weinig op me pink na die helemaal dik is en me knie. later politie gebeld en gewacjt, duurde ruim een uur voordat ze er waren, fijn he zulke politie. toen alles ff genoteerd, politie is langsgeweest want ze woonden een eindje verderop, ik ga die mensen dus vanmiddag bellen om een keer langs te komen en het schade formulier voor de verzekering in te vullen. verbazend was wel dat me gsm het (weer) gewoon deed, overeind getilt, gestart en whoppa hij reed, wel een meevaller, gsm'etjes zijn sterke dinkies tis niet de eerste keer dat ie een klap heb gehad. waar ik me wel zorgen over maar is of me voorvork nu niet verkeerd staat door de klap die hij gehad heeft, hoe kan ik daarachter komen. en zijn er nog dingen die ik moet weten voor de verzekering? |