Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58034 | w0ut3r | 9-8-2009 19:06 | Technical Forum | 2154 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: w0ut3r | Gepost op: 9-8-2009 19:06 |
Ik heb al een tijdje het probleem dat me brommer (aprilia SX, nieuwe type derbi blok) ff wegvalt als ik ong 10 sec. op topsnelheid rij... Hij reageer dan gewoon 5 tot 10 sec. ofzoiets niet meer op het gas en daarna pakt die hem weer op. Ook gebeurt dit wel eens onder het rijden, maar dat gebeurt egt heel weinig... Een ander vaag iets is dat als ik hem in ze vrij zet en in een keer vol het gas opentrek hij zegmaar in 2x naar max. toeren gaat... Het klinkt dus zegmaar zo: hiiinghiiiiiiing:P (terwijl ik dus maar 1x de gashendel helemaal opentrek...) Misschien heeft dit iets met elkaar te maken Voordat ik er een nieuwe setup op deed had ik die ook al, maar ik had eigenlijk gehoopt dat dit probleem met een nieuwe setup meteen weg zou gaan, maar helaas... Hetgene wat verandert is is de cilinder, van originele derbi clinder naar airsal 50cc, en de uitlaat, van ori ontgrenst naar Yasuni Cross HM. De carb is dus nog hetzelfde gebleven... Wat ik me nu dus afvraag is wat dit kan wezen?? Is het iets elektrisch,is de carb kapot of is het iets heel anders:S? Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 9-8-2009 om 19:06 uur. |