Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
57838 | Micha.L | 24-7-2009 22:27 | Technical Forum | 996 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: Micha.L | Gepost op: 24-7-2009 22:27 |
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon geen bevredigend antwoord vinden, dus ik dacht dat ik maar even een nieuw topicje moest aanmaken Ik rijd nu al een tijdje een Suzuki TSX, volledig standaard. Het begint aardig te vervelen, aangezien de TSX ,zoals velen zeggen, erg sloom is. Ik haal max. 50 (Brommer is volledig standaard). Nu vind ik het tijd om de brommer wat te tunen, maar ik had graag eerst wat informatie. Ik zie dat de tsx alleen snelle cilinders met membraan ondersteund. Normaal gezien hoort een membraan echter tussen de cilinder en de carburateur (correct me if i'm wrong), maar ik zie op de foto's dat het membraan van een tsx tussen de cilinder en het blok zit o.i.d. Kan iemand me even duidelijk uitleggen hoe dat zit, en of je een cilinder met membraan voor een tsx gewoon kunt plaatsen op een standaard blok of dat daar aanpassingen voor nodig zijn? Want ik begrijp niet hoe je een membraan tussen het blok kunt plaatsen Verder had ik graag even advies gehad voor de onderdelen die ik ga aanschaffen. Ik heb eerder al een topic geopend over een nieuw setje, maar aangezien ik hier even verder ga, vraag ik het hier maar even : Zou een 70cc Eurokit met een Homoet onderlangs/Proma 80 lopen met een standaard 12 mm carb of moet ik daar perse een 16mm Mikuni voor aanschaffen? Alvast bedankt allemaal ! Edit : Ik zie dat er ook een big bore 70cc cilinder te koop is voor de tsx. Iemand hier ervaring mee? Dit bericht is gewijzigd door Micha.L op 24-7-2009 om 22:30 uur. |