Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
57836 | bioflap | 24-7-2009 20:06 | Main Forum | 6477 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: bioflap | Gepost op: 24-7-2009 20:06 |
Hoi mensen, Ik weet dat het hier niet hoort, maar ik heb toch even een paar vragen. Ik heb vanmiddag de oude Yamaha XT500 van me vader uit de schuur gehaalt, onder het stof natuurlijk en de band lek. Achterkap is door geroest, maar dat ga ik nog allemaal opknappen. Toen we hem terug kregen van me pa zijn kameraad, rookte hij en startte hij slecht (motor-politie). Weggezet, en nu start hij dus niet meer. Mijn grote probleem is, hij rijd niet. Motor heeft weinig compressie, en is makkelijk te kicken, wat normaal niet zo hoort. Zou dit kunnen liggen aan de cilinder/zuiger? Of moet ik ook nog aan de kleppen denken. Het volgende probleem is, dat ik niet weet welk type het is, normaal heeft een XT op de tank dus Yamaha XT staan, hier staat alleen Yamaha op, wat ik dus niet kan vinden op google, misschien dat jullie weten welk type? Hij heeft een hoge uitlaat, en een beschermkapje voor het motorblok. Zouden meer info kunnen geven over de vragen? Daarna dus weg gezet en nu start hij niet meer. |