Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57707 Robin 1993 14-7-2009 15:32 Begin Forum 1129 6

Topicpost
Gepost door: Robin 1993 Gepost op: 14-7-2009 15:32
Ik heb pas een nieuwe sproeier in mijn kymco dj Y50 gezet omdat ik dacht dat hij te klein was. Hij liep opzich wel goed met deze oude sproeier maar heb dus een maatje groter genomen. En daarna verzoop hij heel de tijd en kwam er benzine uit de carberateur en viel hij uit. Nu heb ik de oude sproeier er weer in gezet omdat ik dacht dat die andere sproeier te groot was. Maar het probleem bleef. De scooter liep dan ongeveer tien seconden en viel daarna weer uit en er kwam benzine uit de carberateur. Nu heb ik gelezen dat waar de vlotternaald opzit iets krom gegaan kan zijn bij het verwisselen bij de sproeier. Nu heb ik dat dus iets omgebogen zodat hij de vlotter eerder sluit. Nu kan ik gewoon goed rijden met de scooter alleen als ik hem dan uitzet komt er toch nog benzine uit de carberateur zetten. Wat moet ik hier tegen doen. Ik heb al veel keer geprobeert het vlotter iets om te buigen maar het hielp niet. En het rare ervan is dat voor dit alles er niks aan de hand was met de carberateur. Wat kan ik nog meer proberen??

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved