Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5767 | Rtm | 11-10-02?20:46 | Main Forum | 771 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: Rtm | Gepost op: 11-10-02?20:46 |
Nou, zoals sommige van jullie weten heb ik sinds kort een klein raar Honda Noviootje, een 4 Takt dus. Daar bezorg ik de afgelopen dagen kranten mee. Mijn bedoeling was om dat een paar dagen te doen, en m dan te verkopen. Maar dat gaat wel zo heel makkelijk, dus ik doe het nog steeds en nu ging ik naar de stad, en ik had geen zin om te fietsen, en om mn NSR mee te nemen was al helemaal geen optie... Dus ik ging op dat noviootje, maar die is dus niet verzekerd, heeft geen geel plaatje etc. Ik heb deels voor de sier en deels om hem wat legaler te laten lijken er mn verzekeringsplaatje opgezet van mn NSR. Dat ding rijd net 40 en om dan een helm op te doen vond ik niet nodig (zeker bij krantelopen dus niet) Rij ik dus op een lange weg richting Groningen, ik best wel vaak kijken of er geen politie achter me zat, komt er ineens een pliesie-auto naast me rijden, met zo'n chagerijnige grunninger erin. Ik dus aan de kant, zegt agent: "Sinds wanneer zijn er 4takt snorfietsen?" Nou ja, dat wist ik ook niet en toen wilde hij mijn bromfietscertificaat zien en mn verzekeringspapieren (die ik dus NIET heb) ik dacht dus "Shit dit gaat niet goed" dus toen heb ik een beetje lopen lullen over 4takt en zo en dat dat zon goed systeem was en dat je er gewone benzine in kan goeien enz enz. Toen werd ie dus een klein beetje ongeduldig (en daar zat ik op te wachten..) en toen zei ik ineens "Kijk! Hier is mijn bromfietscertificaat!" En omdat ie dus ongedudldig was, was ie dus vergeten dat ik ook mn verzekeringszooi moest laten zien Toen had ie nog zon heel verhaal over helmen en hersenletsel enzo, toen kwam ik dus weer dat dit brommertje net 40 haalt en dat ik het dus niet echt nodig vond om bij zon lage snelheid een helm op te doen blablabla. Ik mocht verder lopen, want ik had geen helm etc etc. Dus toen ikzon 100 meter had gelopen dacht ik "Ik kan nu toch wel weer gaan rijden? Niemand die het ziet..." en toen ik zo liep te denken of ik weer zou gaan rijden, en waarlangs dan..wie kwam daar aan!? Dezelfde politie auto, ging zachtjes naast mij rijden, en die agent stak even zn duim op, en reed daarna weer verder stel je voor als ik dan gewoon aan het rijden was geweest hehehe Maar anywee, dit wilde ik even posten, dit is dus nog zon typisch politie trucje, om nadat ze even een rondje hebben gereden, om dan weer s langs te komen rijden. De boete was 40 eypo, dat betaal ik dan maar. Maar nog een vraagje, ze hebben ook het nummerplaatje overgeschreven, dat is eigenlijk van mn NSR. Denk je dat dat een probleem wordt? Kunnen ze dat nagaan? Mzzls, Rutger PS: Mn NSR rijdt weer heel lekker |