Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5766 Rens 11-10-02?20:15 Main Forum 1659 31

Topicpost
Gepost door: Rens Gepost op: 11-10-02?20:15
IK heb m`n cilinder kop laten uitdraaien bij BABO motorrevisie in Den Haag,
vandaag ging ik die dus ophalen dus ik krijg die kop in m`n handen het freeswerk zag er wel redelijk uit niet helemaal mooi gedaan, dus ik vraag wat het kost zegt die meneer doodleuk 70 Euro. Toen voelde ik een beetje raar gevoel opkomen wat ik het best kan illustreren met dit plaatje :p
Maar ik kon me nog een beetje inhouden en vroeg rustig aan die meneer waarom hij me niet gebelt had om te zeggen dat het veel te duur was dit had ik duidelijk grevraagd toen hij niet van te voren wilde zeggen hoeveel het ging kosten.
Dit was z`n verhaal: Nou ik ging dus die kop inspannen enzo en toen was ik bezig en de klok tikte door en toen kwam ik er op de helft achter dat het wel heel lang ging duren nog en heel duur werd maarja ik ga niet op de helft stopppen dus heb ik het gewoon afgemaakt.
Toen was mijn reactie: IK HEB VAN TE VOREN GEVRAAGD OF JE WILDE BELLEN!!!! ALS HET DUURDER WERD ALS 50 EURO DAT HEB IK ZELFS OPGESCHREVEN!!!! ALS IK HET VAN TE VOREN WIST DAT DE PRIJS DAAR OOK MAAR EEN BEETJE IN DE BUURT ZOU LIGGEN DAN WAS IK HIER NIETEENS HEEN GEKOMEN!!!!! WROAAAAAAAAAAAAAAAAAA
die meneer was er blijkbaar van onder de indruk ofso dus ik hoefte 20 euro minder te betalen maar toch nog veel te veel ik was al aan het zoeken naar iets heel duurs wat ik mee kon jatten uit die zaak maar ik kon nix vinden...



[This message is edited by Rens on 11-10-02 20:38]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved