Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57613 MHRyzSM 9-7-2009 19:02 Technical Forum 1423 16

Topicpost
Gepost door: MHRyzSM Gepost op: 9-7-2009 19:02
Hey,

Ik heb een probleem met mn ryz,
ik heb gister mijn gianelli binnengekregen, gister had ik hem erop gezet, met sproeier 95 maar die was te groot want hij viel steeds uit, en toen 78 er weer in gedraaid toen liep ie wel weer beter maar nog steeds niet super.
Vanmorgen duwde ik hem aan toen reed ie gewoon, ik reed er 10km mee naar mn werk, ik was daar in de pauze nog gewoon gestart met electrisch, en naar de supermarkt gegaan, daar startte ie niet met elec. maar toen ff aangeduwd en toen liep ie weer.

Maar net toen ik klaar was met werken, ik wou hem weer starten maar elec. deed het niet, dus ik aanduwen, deed het ook niet, dus ik erop zitten en 2 jongens mij helpen duwen en ging het nog steeds niet in zn 2 en 1 niet, mja na een paar keer proberen waren we het zat, hadden we een touw aan de brommer vast gemaakt van me maat en die van mij toen gesleept en toen eindelijk na 100m deed ie het.

toen ben ik naar huis gereden, en ik kwam thuis ik zette hem uit en er kwam nog gewoon rook uit de uitlaat, ik hoorde bij de cilinder dat ie siste omdat ie zo heet was.

En ik zou nu echt niet weten wat het probleem is,
Te kleine sproeier ? Bougie ? ik weet het echt niet.

En als ik rijd, en ik schakel naar zn 5 dan loopt ie alleen in toeren op als ik mee wind heb volgens mij, want anders zakt ie langzaam in toeren en moet ik weer terug schakelen naar zn 4 om op toeren te komen.

Setup:

Motorhispania RYZ SM:
- Blok: AM6
- Cilinder: Std. 49,7cc
- Carberateur: Dellortho 12mm.
- Luchtfilter: Std. luchtfilter.
- Sproeier: Sproeier 78.

Dit bericht is gewijzigd door MHRyzSM op 9-7-2009 om 19:03 uur.

Dit bericht is gewijzigd door MHRyzSM op 9-7-2009 om 19:04 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved