Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57588 Killingsnake 7-7-2009 22:49 Begin Forum 4278 8

Topicpost
Gepost door: Killingsnake Gepost op: 7-7-2009 22:49
Het gaat hier om een, zoals de topictitel het zegt, een MKB Booster Next Generation. Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring met scooters, het gaat hier dan ook over de booster van een vriend. Zelf heb ik veel ervaring met honda camino, px, en m'n MT5.




Ik heb compressie

Ik krijg benzine

ik heb een vonk..

Maar hij wil simpelweg niet starten..

Benzine in het bougiegat gooien en proberen starten: geen effect.. (dit vind ik zo raar)

Interessante opmerkingen:

Uiltaat blaasde ( echt een compressor geluidje en dingen begonnen op te dwarrelen bij het uitlaateinde )in het begin toen ik klaar was met alles terug te monteren en probeerde te starten.

Als ik gewoon probeer aan te kicken een paar keer, ik de bougie uitdraai en licht kick zie ik rook uit het bougiegat komen!

Ik vermoed ontsteking (te laat?) maar heb geen flauw idee hoe je dat moet regelen?!

Kan je uberhaubt wel de onsteking van een booster verzetten?


Nog verdere weten: de brommer maakte 'bwoaap' geluiden tijdens het rijden en viel uit, maar starte nog. Daarna deed hij dat niet meer en begon hij uit de uitlaat te blazen.

Motorisch is er niet veel origineel meer aan. Polini cilinder (70cc? ), polini vario en vertanding (alhoewel de 2de laatste er niets mee te maken hebben), 21mm Carburator..



Ik dacht eerst aan de carburator maar heb deze netjes gereinigd maar gaf geen enkel effect..

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved