Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
57489 | TSX-Rider | 1-7-2009 13:06 | Technical Forum | 601 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: TSX-Rider | Gepost op: 1-7-2009 13:06 |
Mensen, ik heb een probleem en ik snap dr niks meer van:p Eest ging mn brommer enorm stotteren/knallen uit de uitlaat als ik veel toeren draaide. (het lag niet aan de afstelling leek mij, want ik heb een paar maanden prima met deze afstelling gereden)Als ik er een nieuwe bougie in deed reed hij weer prima, tot na een paar kilometer, dan was het weer hetzelfde liedje. Toen de spoel/bougiekabel/dop doorgemeten, die waren prima. De bobine was stuk (volgens mn brommerboer(doorgemeten)) dus die vervangen. Maar nu doet hij het nog steeds niet goed. Als ik nu volgas optrek naar zn top rijd ie prima. Als ik eerst rustig halfgas ga rijden (dan rijd ie ook prima) en dan volgas optrek tot zn top dan gaat ie ongelofelijk stotteren en onregelmatige knalletje uit de uitlaat enz. Als ik dan gas los laat (tot ie wat in toeren terugzakt) en dan weer verder rij doet hij het weer prima. Ik dacht eerst dat het aan de ontsteking lag omdat hij bij hoge toerentallen ging stotteren, maar volgens mij is dat niet zo. omdat als ik in een keer volgas optrek, hij niet gaat stotteren en ik wel veel toeren draai. (de ontsteking kan het dus wel aan zegmaar) Maar wat is het dan?? kan iemand me helpen of tips oid geven? Alvast bedankt! |