Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5745 | Daan -> TSX | 9-10-02?00:07 | Main Forum | 1630 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: Daan -> TSX | Gepost op: 9-10-02?00:07 |
Ik heb vandaag (nou ja, alweer gisteren zie ik op me klokje) zo'n tering veel geluk gehad... Ik had deze en vorige week een of andere rare toetsweek bij mij op school, wat voor mij betekende dat ik een week vakantie had met 1 dag 2 schoolonderzoekjes. Vandaag enige dag naar school dus. Ikke om een uur of half 2 uit, maar had geen zin om naar huis te gaan, met paar vrienden 1,5 uur op school zitten hangen. Uiteindelijk besluit ik toch maar naar huis te gaan. Ik loop naar buiten, zie ik voor onze school een NSR (of iets dat er op lijkt) voorbij rijden met een motorwout erachteraan(heel rustig). Dus ik denken: oh, kut voor 'm, die is dus genaaid. Ze reden heel duidelijk richting een rollenbank. Toen bedacht ik me opeens dat het politiebureau de andere kant op was, en dat dus op een van de meest gevreesde rollenbankcontrole plaatsten misschien wel een controle was. Ikke niet al te lang nadenken en een vriend van mij op de fiets eropaf gestuurd (500 meter verder of zo) en ja hoor, 3 rollenbanken, paar motorwouten en IEDEREEN aanhouden die erlangs kwam. Je moet er namelijk doorheen met brommer, dus ze pakken meteen iedereen. Ikke dus kei scheit, met een hele rare sluiproute naar me vader gereden om fietsje op te halen, kwam onderweg nog een motorwout tegen die op een hoek stond te kijken, maar die zag me niet of wilde me niet zien of zo (reed heel rustig). Nou, ikke fiets gepakt, helemaal shaken, rustig naar huis. Blijkt heel eindhoven vol te hebben gestaan. Om een veel te lang verhaal kort te maken: als ik 2 minuten eerder of later had besloten naar huis te gaan, was ik nu arm geweest. (wat zou dat kosten? 50-snel, 16 mikuni dus ongeveer 75/80 km/u?) |