Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
57381 | infraredhead | 25-6-2009 7:08 | Technical Forum | 752 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: infraredhead | Gepost op: 25-6-2009 7:08 |
beste forum leden mijn mt heeft 2 weken gelden een warmloper gehad doordat ik waarschijnlijk te lang heb door gereden met een te kleine sproeier ik heb daarna alles na gekeken en niks kunnen vinden (raar want volgens mij moet ik krassen zien in me cilinder door de warmloper) heb alles darna wer in elkaar gezet en een groetere sproeier erin gezet de mt reed daarna weer als een trein en had nergens last van totdat ik gisteren weer wou rijden nu komt mijn mt niet boven de 50 uit (eerst 75/80 ongeveer) en je voelt dat me brommer in houdt het lijkt wel of het motorblok stroever loopt want als ik mijn gas los laat voel je hem gewoon afremmen de motor maakt ook een wat zwaarder geluid nu en komt gewoon niet boven een bepaald aantal toeren (heb geen toerenteller) ik weet niet wat dit probleem kan zijn en ben ook radeloos aan wat ik hier aan moet doen kan het helpen door demper uit te branden graag jullie advies want durf niet op me brommer te rijden nu mvg jeroen setup is 50cc snel hd kop ori honda 13mm carb keihlin twv is 12/?? Dit bericht is gewijzigd door infraredhead op 25-6-2009 om 7:11 uur. |