Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57323 TSX-Rider 22-6-2009 0:02 Technical Forum 696 9

Topicpost
Gepost door: TSX-Rider Gepost op: 22-6-2009 0:02
Zo`n maand geleden was van mijn suzuki tsx de rechter krukaskeerring stuk, dus als ik hem startte rookte en stonk hij heel erg. Blokje is toen open gegaan, gelijk gereviseerd en weer in elkaar. Hij reed weer prima. Maar nu, een maandje later gebeurde het volgende: Ik wilde weg rijden, dat ging prima, totdat ik hem open trok. Hij begon opeens te stotteren. Het was zo dat ik met een heel laag toerental kon rijden maar als ik ff de koppeling inkneep en gas gaf, (dus als die meer toeren ging draaien) ging die stotteren als een gek en dan weer bwaaaap en dan weer een paar knallen. Dus ik kwam totaal niet meer op toeren. Ik kon toch nog thuis komen door heel laagtoerig te gaan rijden. Maar volgas was gelijk volop stotteren. (hiervoor reed hij wel prima)
Verder: De bougie is zwart, en als ik op mn brommer wil weg rijden doet hij het wel goed, maar na 3 minuten begint het gezijk en wil hij Totaal niet meer op toeren komen en gaat ie stotteren en knallen uit de uitlaat.

Wie kan me helpen? Ik hoop niet dat het weer mn keerring is, maar ik dnek het niet want er komt nu niet heel veel extra rook uit de uitlaat (verbrande blokolie)

Wat kan het wel zijn??!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved