Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57274 Daantjees 18-6-2009 21:22 Begin Forum 4675 59

Topicpost
Gepost door: Daantjees Gepost op: 18-6-2009 21:22
Beste BF'ers.
Ik ben net nieuw op het forum, omdat ik pas sinds kort een suzuki tsx heb. Ik zal hier even mijn verhaal doen, en mijn probleem voorleggen.

Gister was ik blij aan het rijden, totdat m'n koppeling raar ging doen en losjes ging zitten, tot dat ik helemaal niet meer kon rijden, en naar huis moest lopen. (in welke versnelling ik 'm ook duwde, hij bleef vrij lopen.)
Ik heb vanochtend mijn rechter carter (waar de kickstarter zit) eraf gehaald, daar kwam ik flink wat brok-stukken tegen van een van mijn koppelingsplaten, ik naar de bromboer 3 nieuwe platen gehaald en net wil ik ze er dus op monteren, kom ik erachter dat wanneer ik de 1e plaat erin leg, daarna tussenplaat, 2e plaat, tussenplaat 3e plaat, alleen de 1e 2 in een soort van 'uitsparing' vallen, met die punten die eruit steken, de laatste die ik erop zet die kan tussen de metalen plaat waar ook de koppelings veren ingezet worden en tussen het koppelings huis (zo heet dat toch?) vrij draaien.
Nu is mijn vraag, is dit normaal? of is er 'n heel stuk van m'n koppelingshuis afgebroken? ik vond wel wat metalen puntjes in m'n carterkap, maar daarvan dacht ik dat het van de koppelingsplaat afkwam.

(ik zou 't evt. kunnen verduidelijken met 'n foto'tje)

Alvast bedankt,

Daan.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved