Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57259 ReinoutC 17-6-2009 20:37 Begin Forum 7572 33

Topicpost
Gepost door: ReinoutC Gepost op: 17-6-2009 20:37
Hoi,

Ik heb al een tijdje een Honda NSR 50 (AC08 ) bj 1996
Mijn setup is eigenlijk gewoon standaard met een Proma GP uitlaat. (Deze ben ik nu kwijt) heb nog een tecno liggen ook en onlangs heb ik een orignele uitlaat voor NSR gekocht. Nu vorige week werd ik tegengehouden en op de rollen gezet hij lip 98 (wat in echt zo'n 90 km/u (-8 km/u voor onjuistheid ofzo) bedraagt. Hij liep 100 op mijn tellertje) (toestel gaat maar tot 99) en dus ben ik hem 30 dagen kwijt (3 juli terug juij!) Nu die proma uitlaat is in beslag genomen heb fikse boete en bla bla. Dat is nu ff niet intersant.

Voorlopig mag ik door dat voorval niet meer aan mijn brommer sleutelen en moet altijd naar de handelaar voor herstelling die ik zelf kan (Bepaald door ouders) Ach ze bedoelen het best goed. Maar nu ik hou ervan om aan men brommer te sleutelen en op men 18de koop ik mij een YZF-125 nieuw deze laat ik dan standaard en heb dan normaal wat geld over. Ik wou graag mijn nsr tunen zodat hij lekker hard gaat. (met 80 of meer cc op). Nu is het mij al opgevallen dat voor nsr onderdelen de keuze redelijk beperkt blijft qua onderdelen dit omdat het ook al een ouder model is. Zou ik mij dus op mijn 18de beter geen andere brommer kopen om aan te sleutelen?

Een nu de vraag: Hier komt hij: Wat is volgens jullie de beste brommer om aan te sleutelen? Welke heeft de meeste mogelijkheden om er een unieke brommer/moto van te maken en voor welk merk en type geraak je makkelijk en met ruime keuze aan onderdelen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved