Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57235 stephank 16-6-2009 12:01 Begin Forum 11038 16

Topicpost
Gepost door: stephank Gepost op: 16-6-2009 12:01
Hallo,

Ik heb twee weken terug een (tweedehands) vespa ciao gekocht. Alles leek te werken, ben er ook 30 kilometer mee naar huis gereden. Al snel kwam ik erachter dat het starten echt heel moeilijk ging, soms lukt het ook helemaal niet en anders moet ik echt een heel eind door de straat rijden en alles proberen, en dan pas deed hij het.
Ik heb eerst eens naar de bougie gekeken, maar daar ligt het probleem niet. Bij een vriend in zijn brommer doet hij het wel goed en bij zijn bougie in mijn brommer krijg ik hetzelfde probleem.
Later naar de bobine gekeken, of daar misschien iets mis is, maar alles lijk aangesloten enzo. Waar ik alleen nu tegenaan loop is dat sinds ik de bobine ervanaf gehaald heb en er weer terug op gedaan heb hij helemaal niet meer wil vonken. Als ik hem nu probeer aan te trappen, ben je volgens mij alleen maar aan het fietsen, maar geen vonken meer aan het produceren.
Iemand enig idee wat hiervan de reden kan zijn en wat de reden kan zijn van het moeilijk aankrijgen van mijn brommer in het algemeen (als de bobine wel nog zou werken).

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved