Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
57228 | Thijsje | 15-6-2009 19:25 | Technical Forum | 1469 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: Thijsje | Gepost op: 15-6-2009 19:25 |
maoi eem ik heb problem met honda MB 50 (hm167) was al een week geleden ongeveer, dat ik bemerkte dat hij veel ging stotteren.. soms erg, maar poosje later was het weer weg.. en dan in eens is het er weer, heel apart, heb bougie + de bougie dop al vervangen, de speling op vliegwiel gecontroleerd(niet waarneembaar).. maar aangezien het mij niet zo heeel erg stoorde, ben ik er mee door blijven rijden.. tot vrydag, was érg veel wind, waar ik tegen in moest.. normaal zou hij m wel trekken tot in de 6e versnelling, maar nu moest ik toch echt in de 5e blijven hangen.... opeens, begon het stotteren weer, het werd steeds erger, en in eens leek het alsof hij af wou slaan, Zó erg stotteren.. heb m aan de praat kunnen houden (volgas houden, in 1e versnelling) en is toen door het stotteren heen gekomen.. ik vind dit erg opmerkelijk, maargoed, een electronica foutje oid, dacht ik... kan gebeuren, niet schadelijk.... tot enkele km, na dit voorval mn brommer vastloopt,, en goed ook.. heb m bij paar mensen (bedankt bedankt) bij huis mogen zetten, en ben naar mijn bestemmen gebracht... dag later brommer opgehaald, en kijken wattie doet... STARTEN LOPEN.. ook zo mooi, alsof er niets gebeurt was.. nog steeds volop power, mooi snel in toeren... alleen het stotteren is nóg niet weg.. de vraag van vandaag: 1.wát zou een oorzaak van het stottern zijn, 2. is de vastloper, een gevolg van het stotteren? 3. hoe kan hij ineens ,heeeel erg stotteren, bijna uitvallen, en daarna weer goed doen?? 4. hij doet het nu nog goed, cilinder gewoon laten zitten, of toch ff controleren? 5. anders, namelijk: () BVD voor je reply! Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 15-6-2009 om 19:25 uur. |