Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57146 guido-mtxsh 10-6-2009 22:00 Technical Forum 506 3

Topicpost
Gepost door: guido-mtxsh Gepost op: 10-6-2009 22:00
aloa,

ik had een kapotte zuigerveer die mun uitlaat poort te pakken had, en toen heb ik een nieuwe zuiger gekocht.

de beschadiging heb ik weggewerkt door de uitlaat poort 2.-mm te verhogen.

beetje netjes gereden enzo en trok ik hem open (niet afgesteld) tot 12000 en verder. maar er zat een enorme dip in tussen 9 en 9,5 duizend toeren sud ik d8 ik ga afstellen. eerst zat er spoeier 135 in waarmee die eerst goed liep en nou moest me hele luchstschroef dicht en stotterde en polfde die nog bij vlogas.

dus ik advies gevraagt en ff zelf ged8 en toen heb ik sproeier 150 erin gedaan. beetje lopen afstellen en weer moest de luchtschroef helemaal dicht en gasnaald geheel omhoog. ik gekeken maar luchtfilter nog goed dus ik denk raar, hoe kan dat nou. als ik mijn luchtschroef opendraai en ik rijd weg heeft hij totaal geen trekkracht en bij 9000 opeens spurt ie weg, koud tot 11k, warm tot verder als de toerenteller.

maar geen kracht zit erachter, dit merk ik vooral als er iemand achterop zit, dan kan ik maar tot de 3 volgas, dan ga ik nog 70 maar in de 4 wil die niet en ik heb me vertanding ook al aangepast namelijk van 16-45 naar 13-45 ik snap er de ballen niet meer van.

oja ik heb door middel van optrekken met een vriend gemerkt dat het veel slomer gaat, ik reed hem er eerst makkelijk uit en nu trek ik even hard op als hem in me powerband:S dat is een rieju rr met alleen ontgrensde uitlaat!!!!!!!!

setup is nu:

70cc eurocilindro, met opgehoogde uitlaat poort 2mm
18mm keihin met spruit, sproeier 150
org. filter
homoet special
13-45
top is 80 in me eentje

dus hoe zorg ik ervoor dat ik ten eerste volgas in mun 4 kan want als ik dat nu doe ploft ie en zakt ie terug terwijl ik in alle andere versnellingen wel volgas kan op hetzelfde toeren tal

alvast bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved