Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
56980 | Thijsje | 2-6-2009 20:34 | Main Forum | 1863 | 23 |
Topicpost | |
Gepost door: Thijsje | Gepost op: 2-6-2009 20:34 |
boe was ik weer met mn rem, poosje terug helemaal schoongemaakt, remde echt wel beter maarnu, heeftie van het weekend stilgestaan. kom ik er vandaag achter dat hij 'ergens' lek is waarscheinlijk. dit concludeer ik: ik knijp hendle in, goede druk, laat m iets opkomen, knijp m weer in, veel minder druk... wat is dit voor apart iets? ik heb géén lekkage kunnen vinden. ik héb opnieuw ontlucht, maar lijkt me stug dat t daar aan licht??? welke punten zou hij kunnen lekken, zodat hij deze 'kenmerken geeft... bvd!! btw, mn pa zoekt een band voor zn motor (honda shadow 750), staat dit allemaal op: shinko 10SR 712 140-90 15MC 70H waar kan ik zo'n band erges vinden , en iets voor de computer nerds: ik heb mijn eigen pc kats naar de kapot. wou m laats opstarten, alleen kwam niet verder dan zwart scherm met witte letters. die letters vormden woorden: (iets in de trend van:: het bestand windows......./windows/system is beschadigd of verloren geraakt. druk in het begin scherm op (R). pak een originele cd zodat u (die beschadigde bestanden enzo dr op kan gooien) wíe weet, hoe dit zo ineens kan?? pc had wel moeite met afsluiten. moest steeds stekker eruit trekken BVD |