Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
56862 R.uben 27-5-2009 22:29 Main Forum 3109 14

Topicpost
Gepost door: R.uben Gepost op: 27-5-2009 22:29
Hallo,

Ik wil binnenkort een brommer gaan kopen, maar ik zit met het volgende probleem:

De brommer waar ik interesse in heb staat op een redelijke afstand van waar ik woon (zo'n 100 km), dus als ik de brommer zou willen kopen wil ik dat graag gelijk combineren met het overschrijven van het kenteken.

Dan duikt het probleem op, zondag 7 juni word ik 16, maar de laatste dag die goed uitkomt om te gaan kijken is 6 juni, want daarna heeft mijn vader het nogal druk op het werk.

Zou ik dan eerst voor één dag de brommer op mijn vaders kenteken moeten zetten en dan de maandag de brommer op mijn eigen kenteken laten zetten of is er iets te regelen dat ik bijvoorbeeld 6 juni het overzetten kan regelen met ingang van maandag 8 juni of zo?

En welke papieren moet ik allemaal hebben met het overschrijven van het kenteken?

Is een bromfietscertificaat hierbij noodzakelijk of zijn er ook alternatieven als je deze nog niet hebt?

Hele lijst met vragen dus, ik zou het erg op prijs stellen als deze door jullie beantwoord kunnen worden.

Groeten,
Ruben!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved