Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
56851 | mrgforce | 27-5-2009 18:12 | Elektronica Forum | 4455 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: mrgforce | Gepost op: 27-5-2009 18:12 |
ik zit met een raar probleem. Tijdje geleden ging ik me vriendin ophalen en hij viel zomaar uit het niets uit. en hij vonkte ook niet meer. ik dus alles eraf en bedrading na kijken. heb niks kunnen vinden en heb paar dingetjes ook herstelt. Dus toen ging ik verder kijken. vlieg wiel dr af en me ontsteking spoel nameten en deze was netjes 108ohm.. niks gek dus kon het in me bobine zitten. deze vervangen voor een nieuwe en steeds niks.... toen me cdi vervangen door een andere en jahoor hij deed het weer! nu zit ik met het volgende.... ik kan nu een km of 3-4 rijden en dan valt ie gewoon helemaal uit. dan laat ik hem ff voor 10-15 min rusten en dan start ie zo weer.dat doet ie elke keer! ik heb vandaag ook me oude cdi weer geprobeerd en verrek die deed het opeens weer.... erg apart. terwijl hij echt soepel rijd als ik hem weer start of als ie uitvalt... lijkt net of je contact omzet. maar dit is allemaal goed. ( heb alles gecontroleerd) Maar nu kan ik dus niet echt bepalen waar het probleem zit.. en wat ik zou moeten herstellen of vervangen.... iemand enig idee? Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 27-5-2009 om 18:14 uur. |