Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
56849 | Nukehazard | 27-5-2009 17:27 | Technical Forum | 2327 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: Nukehazard | Gepost op: 27-5-2009 17:27 |
Hallo, Ik zit met een vrij groot probleem, ik heb een tijdje geleden mijn blok gereviseerd, omdat mn puch niet goed meer reed ( alle keerringen waren lek ). Vervolgens alles weer onder mijn puch gezet om de eerste test rit te maken, hij startte meteen maar viel vervolgens aan het einde van de straat uit om nooit meer te starten. Uit pure ellende heb ik hem toen weggebracht naar de brommer boer, waar ik samen met hem mijn blok opnieuw heb opengemaakt heb bekeken en toen weer goed dicht heb gemaakt met vloeibare pakking. Vervolgens heb ik hem weer onder mn puch gezet en hem proberen aan te rennen. Weer niks. Toen heb ik er een cilinder onder gezet waarvan ik zeker wist dat hij het deed, alweer niks. Mijn ontsteking is net nieuw, maar toch is hier iets vreemds aan, je moet echt hard en snel draaien om een goede vonk van een halve centimeter te krijgen tussen de bougie kabel en het blok ( wat kan dit zijn ? ). na wat klooien met de puntjes startte hij op een gegeven moment wel ( dat was nog met mijn eigen cilinder ), en reageerde hij goed op gas geven ( maakte toeren enz ) echter was hij niet vooruit te branden... Nu ga ik morgen weer heen ( de brommer staat nog steeds bij de boer ) om te kijken wat ik nog kan doen, ik ga zelf nog een keer kijken naar de ontsteking, maar ik heb het idee dat het daar gewoon niet aan kan liggen . Wat denken jullie dat het is, is mijn carter ergens kapot waardoor hij niet is af te stellen, of zal het in mijn ontsteking zitten ( heb ik ook al een andere in gezet van een puch die wel goed liep, dat maakte ook geen verschil ). HELP ik weet het echt niet meer Setup: 15 mm IMI Bing ( sproeier 80 ) met power filter ( vlotter bakje lekt klein beetje moet ik even bijbuigen ). 70 cc airsal 50 cc standaard puch kop getunde koppeling ( zelf gedaan, is uitgeboord op de plek waar eigenlijk die pinnetjes in je schoentjes zitten ) Bullet uitlaat De bougie wordt wel nat, en af en toe komt er erg veel rook uit mn cilinder terwijl mn uitlaat niet verstopt zit. |