Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
56831 ewoud92 26-5-2009 16:28 Main Forum 2595 21

Topicpost
Gepost door: ewoud92 Gepost op: 26-5-2009 16:28
Ik heb al heel lang een tomos staan die niet werkt, nadat ik heb geprobeerd hem op te voeren. Hij ging namelijk veel te langzaam. Het probleem echter is dat hij totaal niet werkt. Hij wiol wel lopen maar lang niet hard genoeg. Het is een tomos quadro met 60cc er op een proma Gp uitlaat en een 15mm. carburateur met een sproeier maat 62. Hij loopt dus wel en als je er op gaat zitten ga je ook wel vooruit maar je komt denk ik niet voorbij de 5 km/h en dat vind ik lang niet snel genoeg. Hij fonkt goed en volgens mij ligt het niet aan de ontsteking. Wat ik wel opmerk is dat als ik het luchtfilter er af haal er banzine uit spuit (een beetje). Dit heeft denk ik te maken met dat ik een te grote sproeier heb. Maar ik heb niet het gevoel dat als ik er een kleinere sproeier in doe het dan een wereld van verschil maakt en dat hij dan meteen goed loopt.

Dus mijn vraag aan jullie is: Heeft iemand enig idee wat er allemaal aan de hand kan zijn en hoe ik dat kan uittesten en daarna oplossen. Ik heb al veel geprobeerd dus het is niet zo dat de bougie het niet doet ofzo, het probleem is denk ik wat moeilijker.

Dankjewel!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved