Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
56767 guido-mtxsh 23-5-2009 0:03 Main Forum 5948 61

Topicpost
Gepost door: guido-mtxsh Gepost op: 23-5-2009 0:03
hoiii,

hebbe jullie het al gehoord, alle mengsmering pompen van shell gaan eruit en dat is k*t voor de mensen die dit tanken zoals ik. ik ehb al een mail gestuurd en ik vroeg me af wat jullie heir van denken

dit is mijn mail:

hallo,

met stomheid ben ik geslagen na het nieuws dat ik hoorde dat alle shellina pompen eruit gaan. de mevrouw heeft getracht mij dit uit te leggen met enkele lamme excusen die nergens op sloegen, mijn vermoede is dat het uw bedrijf weer te veel geld kost natuurlijk. de mevrouw deelde mij ook mee dat er een middel in de verkoop komt wat je zonder te roeren of te schudden bij euro95 kunt mengen. ik geloof hier niks van want hoe kan mijn bromfiets nu goed gesmeerd worden, dat lost niet zomaar op in de benzine. mijn vraag is ik wil het best proberen hoor dity middeltje maar als ik een vastloper krijg krijg ik dan een vergoeding voor de kosten, want ik ga dus echt niet iedere keer met een jerrycantje naar de shell toe om daar even benzine te kopen en dan zelf te gaan mengen wat heel erg onhandig is want anders deed ik dit allang want de olie die bij shellina was gemangt was nou op zijn zachtst gezegt niet erg kwalitatief. nogmaals mijn vraag kun ik u het bonnetje opstueren van mijn vastloper

alsnog met vriendelijke groet,

guido van waveren

later

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved