Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
56652 gertjan93 17-5-2009 20:01 Begin Forum 592 10

Topicpost
Gepost door: gertjan93 Gepost op: 17-5-2009 20:01
hallo
ik krijg mijn mt steeds maar niet goed en weet zo de oplossing ook niet meer.
het is een nagelnieuw blok van honda m schop.
er zit een gehoonde originele hm 116 cilinder op.
Hij is gehoont naar 39,75,Zit staandaard 2 kleps membraan in met carbonnen kleppen.Origineel spruitstuk,originele carburateur,originele luchtfilterbox met dikkere rubbers er in.en een cdi die 1000 toeren bij geeft,en een nieuwe immi uitlaat.Zijn top is nu 30/35 dat is met half gas vol gas gooit hij hem dood.Ik heb al van alles geprobeerd meer voor ontsteking maar daar werd het alleen maar minder van. Heb hem nu weer merkstreepje bij merkstreepje staan.Al meerdere cdi`s geprobeerd,maar dat helpt ook niet.Al veel sproeiers geprobeerd.Op sproeier 64 loopt hij netjes maar bij 3 kwart gas gooit hij hem dood met choke loopt hij beter maar nog niet 100%.Sproeier 66 gooit hij hem steeds dood, reageert zeer slecht op stelschroeven.Sproeier 68 loopt hij redelijk netjes op maar gooit hem bij 3 kwart gas dood met choke word het beter maar nog niet 100%. Sproeier 70 en 72 word het steeds minder dus dat is gewoon te groot.Mijn conclusie is dus dat sproeier tussen 64 en 68 moet zitten.Heb ze al wel geprobeert geprobeert,ook met voor ontsteking het goed te krijgen maar dat hielp ook niet.misschien heeft 1 van jullie een idee wat het probleem kan zijn

Dit bericht is gewijzigd door gertjan93 op 17-5-2009 om 20:30 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved