Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5621 Werner 28-9-02?00:42 Main Forum 1595 18

Topicpost
Gepost door: Werner Gepost op: 28-9-02?00:42
Hey Ik heb een Honda MT-5 en ik heb nu een normale stadsachterband erop zitten maar die is een beetje aan de versleten kant nou heb ik dus van een EX Honda MT-5 rijden een hele ruige achterband gekregen hij is echt enorm ik denk dat de noppen wel 2.5CM uitsteken maar hoe rijd dat nou zo een Ruigebantop de weg mijn vader heeft vroeger ook gecrost met suzukie en hij had ok van die ruige banden erop zitten hij zegt datals ik scherp door de bocht ga dat ik dan voor rare verrasingen komt te staan :a is dat zo ????? en is het moeilijk om de banden te verwisselen ik wil morgen (Zaterdag ) zware bandenlichters halen dan moet het denk ik wel lukken toch ????
O ja wie heeft er ook een Puch Maxi ????
Ik zelf heb een Honda MT-5 (Waar ik heeel trots op ben) en een Puch Maxi en een Snor Tomos waarmee ik naar school ga dan heb ik ook nog een Aprilia RS 125 CIRCUIT nou ja is niet van mij maar van het team :a ik zelf ga er 1 halen als ik 16 ben een Aprilia RS 50 ik ben nu 15 en ik rij brommer ben van de week weer aangehouden tja als je af en toe ilegaal wild brommer rijden moet je soms iets betalen en soms wat inleveren ik hoop dat jullie deze banden vraag kunnen beantworden

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved