Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
56165 rednas 24-4-2009 16:48 Main Forum 4760 49

Topicpost
Gepost door: rednas Gepost op: 24-4-2009 16:48
Het is me overkomen, ik ben de schrorsing vergeten.
Het gaat om 3 brommers waar van ik er voor 2 een boete heb gekregen.
Dat is dus in totaal 520 euro en wordt waarschijnlijk 780 euro!!!!
Ik heb de oldtimer-brommertjes na de invoer netjes op kenteken gezet en elke keer geschorst maar nu ben ik het vergeten. Ik had aan het eind van dit jaar en scheiding waar mijn dochtertje ook in is betrokken, verder ben ik student en werk ik nu knetter hard om mijn school te halen en mijn dochter 2,5 dag zonder fin. steun op te voeden.
Mijn brommers staan in onderdelen in de schuur omdat ik er geen geld en tijd voor heb om ze op te knappen.
M'n bakbrommer heeft niet gelopen sinds begin jaren 80
M'n Puch MV heeft niet gelopen sinds 1997
En de Zündapp Combinette van mijn vader heeft niet meer gelopen sinds de begin jaren 70.

Nu moet ik 520 euro betalen en waarchijnlijk 780. DIT IS EEN RAMP
Ik heb het niet heb geen rijke ouders of familie ik leef heel zuinig maar stabiel maar DIT.
Ik zat echt te janken toen ik de brief las.
WAT WAS DAN MIJN MISDAAD!!! geen 2e waarschuwing, alleen een brief in een voor mij moeilijke periode, die is vergeten en ik heb mijn administratie echt goed op orde. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ik heb niks van waarde kan niet stoppen met school anders heb ik een enorme studieschuld, wil niet m'n dochter opzij schuiven.

Ik zal hier zeer waarschijnlijk voor moeten gaan zitten, maar dat wil ik ook niet, ben ver... een goede vader en doe zo m'n best.
Omdat ik zo misdadig was om m'n brommers in onderdelen vergat te verzekeren!

HELP iemand Aljeblieft!!

Dit bericht is gewijzigd door rednas op 24-4-2009 om 16:51 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved