Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
56145 henkjan 23-4-2009 21:03 Begin Forum 1406 9

Topicpost
Gepost door: henkjan Gepost op: 23-4-2009 21:03
Hallo mensen,

Ik heb een puchje gekregen die 4 a 5 jaar in een garagebox gestaan heeft. Zou slecht lopend, maar lopend, weggezet zijn maar wegens geen papieren en geen tijd mocht ik hem wel hebben.

Enfin, carb en spruitstuk kreeg ik er los bij dus gelijk schoongemaakt en daarna alles aangesloten en rijden maar... niet dus.

- Puch maxi denk ik
- 't is een snor
- sproeier 54
- lange chromen uitlaat (helemaal achteraan is die open en zie je een bout met moertje erop uitsteken)
- vertandingen ofzo geen idee
- origineel luchtfilter

Ik heb de choke eruit gehaald omdat ik niet precies weet hoe die zitten moest (ik mis dat pinnetje wat er van bovenaf in moet zitten) maar daar zou die niet meer of minder om moeten lopen als het goed is.

Hij vonkt wel, heb meerdere bougies geprobeerd, leuk blauw vonkje. Met of zonder luchtfilter reageert die niet anders om. Ik krijg er gewoon geen enkel brommer geluid uit het blijft klinken alsof je aanrent terwijl iemand je bougiedop losgetrokken heeft. Bougie wordt wel nat overigens (van de benzine)

Hij heeft wel compressie want je hebt 2 zware punten als je aan t vliegwiel draait, en bij het lichste van die 2 punten hoor je een whoemp uit de uitlaat komen.

Ik heb alleen ervaring met scooters en vespa ciao snor 2004 editie, dus het puch blok is geheel vreemd voor mij.

Waar begin ik met dit op te lossen??

Dit bericht is gewijzigd door henkjan op 23-4-2009 om 21:04 uur.

Dit bericht is gewijzigd door henkjan op 23-4-2009 om 21:06 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved