Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
56135 cedy 23-4-2009 17:50 Begin Forum 4779 12

Topicpost
Gepost door: cedy Gepost op: 23-4-2009 17:50
Goeiedag allemaal,

Al bijna een jaar zit ik hiero en heb al aardig wat geleerd van jullieIk ben geen beginnende sleutelaar meer, maar ik moet blijkbaar hier posten de eerste paar dagen...

Brommer: Honda MB50
Type Carburateur: Keihin HM 166
Type Blok: AC01

Nu zit ik alleen met het volgende probleem.
Mijn carburateur stroomt over. Ik heb echt alles al geprobeerd.
Stuiteren zoals door velen wordt aangeraden, maar helpt niet.
Ik heb de carburateur al aardig wat keren opgehad om te kijken of er vuil in zat. Dit was niet het geval. Ook de vlotternaald is schoon en kan vrij bewegen.
Tussen de vlotternaald en de "drijvers" zit wel een klein beetje speling. Misschien dat ie hierdoor niet goed aansluit...

Het probleem was opeens gekomen nadat ik mn tank had afgetapt om te spuiten. (Dit is btw wel heel erg mooi geworden:P) Afgelopen zondag alles weer inelkaar gezet en vanaf dat moment is mn carburateur gaan lekken als een mandje...

Een nieuwe vlotternaald heb ik ook al naar gezocht, maar dat kost me 20 euro ong. (Origineel Honda) en hij lijkt me niet dat het zomaar "kapot" gaan als de carburateur leeg staat. Misschien nieuwe drijvers maar ik weet niet of ik deze kan regelen.

Iemand nog een idee? Want ik word hier een beetje debiel van om weg te rijden met benzine kraan open, en bij ieder stoplicht weer dicht en dan weer open en dan weer dicht...

Grt Cederick

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved