Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
56053 | RazerBe | 20-4-2009 11:27 | Technical Forum | 8914 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: RazerBe | Gepost op: 20-4-2009 11:27 |
Yow Ik heb een peugeot fox gekocht tweedehands. van 8 jaar oud. De persoon van wie ik hem gekocht had zei dat hij volledig in orde was. (natuurlijk kan ik dit niet volledig vertrouwen) heb testrit gemaakt alles was in orde. Aangezien onze auto geen trekhaak heeft hebben we de auto niet kunnen ophalen met een remorque, in de plaats daarvan hebben we gewoon de zetels platgelegd in de auto en hebben we de brommer op zijn zij vervoerd. Eenmaal thuis, debromemr netjes weggezet en in de volgende paar dagen geleerd voor het rijbewijs te halen.(enz...) Nadat ik "fully licensed was" om met de brommer te rijden heb ik natuurlijk besloten om wat te gaan rijden. Na een middelmatige afstand te hebben afgelegd en ik de brommer stil leg. Begin ik toch een soort van sterke verbrande geur te ruiken, goed start hij ook niet meer( tenzij ik hem een afkoelperiode geef). Wat mij doet denken dat er iets oververhit. Nu vraag ik mij af aan wat dit probleem kan liggen? Is het mogelijk dat dit komt door de brommer op zijn zij te vervoeren?? Alvast dank op voorhand. mvg, Razer kan dit soms een warmloper zijn? Dit bericht is gewijzigd door RazerBe op 20-4-2009 om 11:42 uur. |